En kyl muist, et näin neljäntoist vuaten, mitä mä ole Salos ollu, olis kertaakaa ollu nii hurja jokijäitte lähtemine ku nyt ol. Kaik kevytväylä ja siltoje alikulu ol iha täys jäät, ku ne ol noussu voiman kans kevytväyläl. Sai mä sitä kuvattuu aika reippaast, viäl tänäpäki tul muutama kuva otettuu. Tiistain oli ranskan tunnil simmose tunni verra, sit lähri Haliko kiarroksel, ku kerkisi siihe mukavaste mukkaa. Mikko ei ollu monee viikkoo ollu tos Sirkkula autos, ol taas mukava kulkee. Musiikki sois ja mä oli vähä ehkä normaalii miätteliäämpi. Mut ei Mikkon olis tarvinnu mun takia radioo hiljemmäl laittaa, ku mä tykkää kaikennäkösest musiikist. Runoharjotus keskiviikkon, no se ol sitä mun iha normaalii perushyvää tekemist, runoki men jo melkeste ulkoo. Mut viäl mä saa pikkase harjotella, no onneks niit harjotuksii on viäl!